15 czerwca, we wrocławskim hotelu Haston, odbyła się Gala Hochland Cheesemaster. Podczas spotkania podsumowano miniony rok, w tym wyniki sprzedażowe, a także przyznano nagrody Cheesemaster w kilku kategoriach. Wydarzenie uświetnił koncert firmowej formacji BLACK SAPAL.

W Hochland Polska od wielu lat funkcjonuje skierowany do przedstawicieli handlowych kompleksowy program wsparcia sprzedaży. W ramach prowadzonych działań, pracownicy zdobywają wartościową wiedzę o firmie, jej historii, asortymencie czy pochodzeniu składników. Dobra komunikacja, wymiana doświadczeń i umiejętne łączenie aspiracji sprzedażowych z bogatym portfolio pozwalają na skuteczne dążenie do bycia ekspertem i liderem w kategorii serów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

W tegorocznej Gali Hochland Cheesemaster udział wzięli przedstawiciele departamentu sprzedaży, kierownictwo, a także zaproszeni przedstawiciele z pozostałych działów Hochland Polska. Zgromadzonych gości powitał Maciej Tomaszewski, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska, a na liderów w swoich kategoriach czekały nagrody Cheesemaster. Tegoroczni wyróżnieni to: Marek Chmurski – Najlepszy Key Account Manager Roku, Przemysław Buczel – Najlepszy Manager Zespołu, Maciej Janic i Łukasz Żymełka – Najlepsi Specjaliści ds. Sprzedaży, Rafał Doliński, Marta Bartos, Agata Nowak, Renata Rak, Grzegorz Pypeć – Najlepsi Przedstawiciele Handlowi, zaś Wyróżnienie Roku trafiło w ręce Yevhena Cherkasova.

Po części oficjalnej i rozmowach w kuluarach, spotkanie uświetnił koncert rockowego bandu BLACK SAPAL. Jego nazwa związana jest z procesem produkcji serków Hochland i pochodzi od maszyny „Sapal”, za pomocą której rozlewane są trójkątne serki kremowe topione.

Związek Polskich Przetwórców Mleka
ul. Złota 59, budynek Lumen, piętro 6
00-120 Warszawa 

Telefon: +48 222 660 271
Faks: +48 222 660 372
sekretariat@zppm.pl