Żywność odgrywa olbrzymią rolę w naszym życiu, a wszystkim nam zależy na cieszeniu się produktami o jak najbardziej naturalnym smaku. Aby zapewnić kolejnym pokoleniom przyszłość w otoczeniu jakie znamy dziś, odpowiedzialne firmy muszą rozwijać się w konkretny sposób. Czyli taki, który w największym stopniu szanuje naturę. Hochland wie jak to zrobić. Firma opracowała strategię WIZJA 2025, którą konsekwentnie realizuje, nie zważając przy tym na problemy takie jak pandemia czy niestabilna sytuacja za wschodnią granicą. Celem firmy jest budowa biznesu neutralnego klimatycznie. Chcemy też zwiększać efektywność, być bardziej atrakcyjnym miejscem pracy i dbać o dobrostan zwierząt – powiedział w wywiadzie dla “Hurt i Detal” Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Całość wywiadu można przeczytać tutaj.

Związek Polskich Przetwórców Mleka
ul. Złota 59, budynek Lumen, piętro 6
00-120 Warszawa 

Telefon: +48 222 660 271
Faks: +48 222 660 372
sekretariat@zppm.pl